Dragă Doamne,

Te rog, Doamne, să mă ierți,

Că alerg la Tine doar când mă cerți.

Că mă rog doar când problemele mă apasă

Și forța interioară încet-încet mă lasă.

 

Te rog, Doamne, nu mă lăsa

Să uit de Tine când trece vremea rea.

Ai grijă de cei pe care-i cunosc și pe care nu-i cunosc,

Ajută-ne să dăm vieții noastre acel menit rost.

 

Te rog, Doamne, liniștește a mea minte,

Asta e cea mai mare rugăminte.

Am obosit să mă îngenuncheze propriile gânduri

Și să fiu răpusă la pământ de cele mai puternice vânturi.

 

Te rog, Doamne, ajută-mă să nu țin pumnul strâns

Și să las din puținul meu în palma unui ochi plâns.

Să fiu mulțumită de ce am și să nu-mi doresc prea mult,

Să vorbesc mai puțin și mai atent să ascult.

 

Te rog, Doamne, dă-ne sănătate,

Știu că nu ne dai mai mult decât putem duce în spate.

Ajută-ne să facem voia Ta și inima ușoară să avem

Și să reușim să descurcăm al vieții ghem.

 

Mulțumesc că m-ai ascultat, Doamne!

10 gânduri despre „Dragă Doamne,

Lasă un răspuns

