Într-o zi…

Într-o zi, toate vor fi bine,

Într-o zi, din râs nu o să mă mai pot abține.

Într-o zi, o să văd o lume frumoasă nu numai când adorm,

Va veni și ziua când din potirul fericirii în inima mea o să torn.

 

Într-o zi, se va termina și eclipsa din viața mea

Și o să am pe cer propria stea.

Voi sufla cu gânduri pozitive peste tot în jur,

Am să învăț de lucrurile mărunte să mă bucur.

 

Într-o zi, o să-mi găsesc liniștea și voi fi stăpâna minții mele

Și voi simți dimineața parfum de viorele.

O să port Cerul în inima mea, nu o să mă mai tem, El mă apară ne-ncetat.

E bine că am aflat, dar e mai greu de aplicat.

 

Într-o zi,… va fi acea zi.

12 gânduri despre „Într-o zi…

Lasă un răspuns

