Univers (II)

solar-eclipse-1482921_1280

Prizonieră în această lume, aș vrea să evadez

Și de tot ce e rău definitiv să mă îndepărtez.

Să-mi beau ceaiul cu Luna, să stau la taifas cu Soarele,

În timp ce fără să mă ard îi țin în mână razele.

 

Să mă ascund în întunericul profund când e eclipsă

Și să admir de pe un meteorit a Pământului elipsă.

Să pot repara stratul de ozon, să opresc încălzirea globală,

De ce oare vrem să ne lăsăm propria casă goală?

 

Mi-ar plăcea să plec la cules de stele parfumate

Și să scot la plimbare cometele toate.

Să sar din constelație în constelație, să inventez altele noi,

Ce frumos e când în loc de apă, praf de stele cade în ploi…

 

 

9 gânduri despre „Univers (II)

Lasă un răspuns

