Reflecție & refracție

Soarele-mi oferă lumina lui, iar eu o reflect înapoi,

Așa cum binele făcut se întoarce negreșit la noi.

Poate nu imediat, fără legătură cu acea persoană, dar în mod surprinzător,

Tocmai când vom avea cea mai mare nevoie de ajutor.

 

Să dăruim dezinteresat, pentru suflet asta e o mare bucurie

Și pentru celălalt când singur de-acum nu se mai știe.

Lumea ar fi mai bună și dacă doar ne-am zâmbi sau am oferi o mână caldă

Și nu ne-am mai lăsa  zi de zi să fim a nepăsării pradă.

 

Dacă nu ne-am mai privi indignați, dacă nu ne-am mai deranja atât de ușor,

Poate n-am mai simți că viața atârnă pe umerii noștri apăsător.

Miroase a iarnă acum, a căzut bruma și ne-au înghețat mâinile

Dar eu încă sper că frigul nu ne-a atins necruțător inimile…

20161101_120004

Foto:  Arhivă personală

7 gânduri despre „Reflecție & refracție

Lasă un răspuns

