Fum…

Pentru persoanele dragi mie

Cine sunt eu să dau sfaturi, cine sunt eu să mai zic ceva?

Dar mă doare atât de tare că nu ai grijă de sănătatea ta…

Ce are fumul țigării așa special de-i faci loc în plămânii tăi

Și-l lași să-ți inunde cu totul ale tale respiratorii căi?!

 

De ce nu stai nicio zi fără ea, te trage de mânecă viciul

Și-n acel moment trebuie să-ntrerupi studiul sau serviciul?

Nu crezi că ai mai putea trăi fără a păcii pipă,

Dar cum trăiai înainte, te rog, gândește-te o clipă!

 

Știu că e greu să scapi de o dependență odată instalată,

Însă de la naștere tuturor voința ne-a fost lăsată.

Am obosit să te aud în fiecare zi cum tușești, inima mereu îmi tresare,

Gândul că ți s-ar putea întâmpla ceva, ca un pumnal mă doare…

smoke-1001664_1280

9 gânduri despre „Fum…

  1. Am fumat mult, foarte mult, timp de 8-9 ani. Nu am vrut nici un moment să ma las de acest viciu in tot acest timp, totusi intr-o zi mi s-a părut degeaba.
    In acești ani nu am putut pune țigara în gură o sungură zi cap-coadă deoarece orice fum trăgeam în piept mă înțepa în plex înfiorător. Nu știu care a fost motivul acelei dureri dar știu că după nu am mai avut nimic. Din cauza acelei zile, am stiut că nu îmi v-a fi greu sa nu mai fumez.
    Mi-am stabilit o zi, întâmplător am făcut și un pariu cu prietenul meu/actual soț că ne lăsăm în aceeași zi. Si uite ca sunt 12 ani de când nu mai fumez dar vreau să mă reapuc cand voi fi babă și voi sta deasupra galeriei mele într-un atelier cu geamuri largi undeva în buricul Wienei sau oriunde asemănător, ciocnind cu mana dreaptă câte un pahar de vin roșu cu soțul, copii mei si alti prieteni și artuști, si cu stânga sa tin țigara, în timp ce pictez la un șevalet masiv din lemn. As putea contuinua cu visul dar depășesc viciul. :))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

