Mi-e dor de mine…

Îmi e dor de vremurile când mă jucam cu florile și le făceam personaje în poveștile mele… Erau buni și cârceii de la vița-de-vie sau cojile de nucă care deveneau corăbii strașnice și pe timp de furtună în bălțile mici rămase de la ploaia de seara trecută.

Îmi e dor de vremurile când mă jucam cu florile de gura-leului și mi se păreau atăt de fascinante!… Căutam flori de salcâm (cam rare) pentru că mamaia îmi spunea că sunt bune pentru deochi.

Săream gardul ca să ajung în șanțul plin cu iarbă de pe marginea drumului, îmi luam avânt și alergam cu cea mai mare viteză. Mă plimbam cu bicicleta și dădeam ocolul satului, învățasem deja fiecare străduță unde duce.

Mergeam în fiecare zi la nașa mea bătrână cu mamaia. Ne desparte doar o poartă făcută între curți, oare se mai practică asta între vecini?! Stăteam pe bancă sau pe iarba din fața casei, râdeam și eram atât de fericite.

Mă bucuram când tataia bătea corcodușii sau prunii și adunam găleți pline cu toții. Totul în jurul meu era verde, cred că și sufletele noastre erau verzi…

Mi-e dor de mine cea de atunci, cea fericită în adevăratul sens, fără griji, căreia lumea i se părea atât de frumoasă!…

children-1347385_1920

11 gânduri despre „Mi-e dor de mine…

  1. Cu siguranță și sufletele erau verzi atunci!
    Îmi amintesc si eu! Obișnuisem să-mi desenez unghiile cu petalele florilor! Varaaaa! Și îmi iesea cea mai mișto manichiură ever!
    Si îmi mai amintesc de carceii ăia de viță de vie … eu le măncam! Pe toate! Apoi, boabele de struguri, și alea verzi si acre, erau bune-bune! 😊

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ce amintiri frumoase mi-aţi stârnit amândouă! Toate verziturile erau prietenele mele bune, le mâncam cu o poftă de nedescris. Of, trecut-au toate!

    Şi mie mi-e dor de mine, cea de atunci. Să ne luăm pe noi, cele de atunci, de mână şi să ne scoatem la o plimbare prin toamnă…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

