Poveste cu îngeri

Inspirată de articolul Dyaneiweb-

A fost odată un chip blând, cu privirea ruptă din cer,

Bunica ce prea devreme a primit aripile de înger.

Aceeași poveste în fiecare seară mi-o spunea, un cuvânt aș vrea să mai rostesc,

Zadarnic, căci nicio frântură din ea nu-mi mai amintesc.

 

Față de copil, bucle aurii, aripioare strălucitoare,

Amintirea îngerilor din poveste pare că din inimă nu moare.

Îmi spunea povestea, apoi din cameră pleca ușor,

Iar eu, ca să adorm, îi număram sau cu ei vorbeam chiar la mine în dormitor.

 

Mă luau de mână și alergam pe câmpii verzi

Și ajungeam în locuri pe care doar în vis le mai vezi.

Pe brațe mă purtau și pe nori îmi pregăteau culcuș

Sau din ei pentru sanie îmi făceau derdeluș.

 

Culegeam flori de câmp, împleteam coronițe roșii din maci,

Parcă la tot pasul găseai ceva să faci.

Mă ajutau să mă urc în copac și ore în șir stăteam,

Până când mâinile muncite ale altui înger mă trezeau…

angel-733204_1280

5 gânduri despre „Poveste cu îngeri

Lasă un răspuns

