A venit toamna

A venit toamna, ia-mă de mână și hai să alergăm peste câmpii,

Frunzele uscate să se ridice în urma noastră, să ne credem iar copii.

Pe alee să trecem în viteză,  pomi încărcați de o parte și de alta

Ne-a ajuns și vântul rece până în vârf, hai să coborâm mai repede ca el panta.

 

Să rupem câte-o prună direct din ram, să ne bucurăm de roadele toate,

Toamna am impresia că aud cele mai îndepărtate gânduri și șoapte.

Să stăm pe o bancă, câte-o frunză să cadă-ncet lângă noi

Și toți fluturii să se strângă în părul nostru roi.

 

Să ne descălțăm, a început ploaia… și ce dacă?!

Doar n-avem nevoie de umbrelă, nici măcar de-o barcă

Dacă mai ies câteva raze printre nori și într-o aură ne-nvăluie

O să simțim cum cele mai frumoase amintiri îngropate ele ne dezvăluie.

 

În teasc se face mustul, totul în jur miroase parfumat,

Iar nucii bătuți de soartă predau recolta unui an bogat.

Așa mă simt eu cel mai bine, în mediul meu natural

Doar cu niște haine simple și expresia bagajului meu genetic original.

 

4 gânduri despre „A venit toamna

Lasă un răspuns

