A mai trecut o zi…

Întunericul meu s-a contopit cu profunzimea nopții,
Iar cunoașterea m-a lăsat să aștept în fața porții.
Îi poruncesc trupului să mă asculte, dar în zadar,
La orizont rar mai apare călăuzitor vreun far.
Mintea mea funcționează după legi pe care nu le înțeleg…
Parcă mă împotmolesc cu cât încerc mai mult să le dezleg.
Respir, mă concentrez și că totul va fi bine îmi repet
Și-mi dau seama cât de greu e să atingi nivelul liniștii unui ascet.
Emoțiile mă strangulează, îmi usucă gâtul și mâinile mi le tremură,
Îmi amestecă gândurile, îmi roșesc pielea și universul din temelii mi-l cutremură.
Simt o frică în tot corpul, parcă fiecare celulă a mea reacționează negativ la ce se petrece…
E adevărat, cu anii am simțit că puțin câte puțin îmi trece. (sau mi s-a părut?…)
girl-1538725_1920
311 gânduri despre „A mai trecut o zi…

  1. Încerc să-mi amintesc cumva pe unde le-am uitat,
    Poate prin buzunare sau poate sunt sub pat,
    Mă răscolește gândul că poate le-am pierdut,
    Grăbindu-mă spre tine cu pașii în trecut.

    Încerc să-mi amintesc ce am avut la mine,
    Strâmbe piuneze sau sarailii sublime,
    De mi-ai zâmbit vreo clipă sau mi te-am întristat,
    A mai trecut o zi, și toate le-am uitat.

    Încerc să-mi amintesc de ți-am promis vreo dare,
    O lună în poezie sau stele căzătoare,
    Sau mi-am luat cuminte tăcere împrumut,
    Ca într-o cutie veche cuvinte să ascult.

    A mai trecut o zi, adâncă în întuneric,
    Pe cerul meu pustiu, doar felinarul feeric,
    Și gânduri mărginite de un dor anume,
    Pe cine mi te caut, dacă nu ai nume…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Liniștea unui ascet, fie și metaforic, nu există.
    Vei avea timp la bătrânețe să ai liniște. O să te saturi de ea.
    E vremea să faci absolut orice-ti trece prin cap. Pentru că poți. Eu știu că poți. Și tu știi că poți. Gândești prea mult. Lasă-te dusă „de val”, acționează. Fa ce vrei, când vrei, cum vrei.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

