Să fiu…

-4 februarie-

Aș vrea să fiu o picătură de ploaie,

Să mă zdrobesc de pământ și să nu mă doară.

Aș vrea să fiu o stea căzătoare,

Să cad la infinit și nimic să nu simt.

 

Aș vrea să fiu o rafală de vânt,

Să mă izbesc de tot și totuși să mă opresc să nu-mi treacă prin gând.

Aș vrea să fiu o stâncă,

Să mă mistuie apa încet și să nu-mi pară rău.

 

Aș vrea să fiu o bucată de lut,

Să mă ardă focul cel mai puternic și să devin tare ca piatra.

Aș vrea să fiu apa unei cascade,

Să cad brusc de sus și să nu-mi pierd speranța.

 

Aș vrea să fiu un fluture colorat,

Să trăiesc doar o zi, dar să mă bucur de ea ca și cum niciodată nu s-ar termina.

Aș vrea să fiu o floare de regina-nopții,

Să știu să înfloresc când e numai întuneric în jur.

 

Dar așa, sunt doar un om și mă doare când sufăr

Și când nu reușesc ceva, mai tare mă supăr.

Tot trupul mă doare când plâng și îmi bubuie capul de gânduri,

Asta mi s-a întâmplat în repetate rânduri.

 

Sufletul nu mă ascultă, nici trupul parcă nu mai e al meu

Și când adorm tresar din vis mereu…

water-815271_1920

 

9 gânduri despre „Să fiu…

  1. Ce simplu ar fi să fie aproape toate cum le vrei,
    Cerni gânduri între stele, cu mâna pe condei,
    Cu sufletu-în amurg înșirui lumi nemărginite,
    Valsând pe simfonia inimii adânc îndrăgostite.

    Așează-te în rânduri, precum regina nopții,
    Pe tronul plin de fluturi în colivia sorții,
    Și nu-ți certa destinul ce chip de lut ți-a dat,
    Nici ploaia, nici chiar vântul, iubiri n-au încercat.

    Nu te înșira spre stele cu sufletul de dor,
    Natura te învăluie dar doar ca un decor,
    Fă-ți cuib în două brațe, zâmbește în tăcere,
    Și toate au să-ți fie senin de viorele

    Apreciat de 2 persoane

  2. ” Sa fiu………………”
    o tornada sau un uragan,
    as lua din ” politichie” golan dupa golan,
    si l-as baga cu capu-n tobogan,
    sa stea acolo, ca un sobolan,
    luptandu-se cu un ciolan,
    aruncat la gunoi de un cioban,
    dupa un tembel chiolhan !!! 🙂 😦 🙂

    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

