Libertate (II)

Libertate, să ajung în înaltul cerului,

Să-mi întind aripile și să zbor.

Libertate, să urc în vârf de munte,

Și să-mi dau seama că de fapt sunt nemuritor.

 

Libertate, să pot să spun tot ceea ce cred

Și totuși să nu o fac întotdeauna.

Libertate, să știu că viața e în mâinile mele

Și totuși din respirat să nu mă opresc.

 

Libertate, să fiu conștient de liberul-arbitru,

Dar să nu uit nici de conștiință.

Libertate, să pot să vorbesc la nesfârșit,

Dar să prefer să-i ascult mai mult pe cei de lângă mine.

 

Libertate, să le spun tuturor că-i iubesc,

Dar să-i las să plece atunci când vor.

Libertate, să văd o floare și s-o miros,

Dar să nu o rup și s-o condamn la moarte.

 

Libertate, să mă scald într-un râu de munte,

Dar să nu-i deviez cursul sau să-l sec.

Libertate, să culeg roadele unui pom,

Dar să nu-l tai pentru foc dacă am vreascuri.

 

Libertate, să știu că sunt liber

Și ce presupune asta.

woman-591576_1920

 

2 gânduri despre „Libertate (II)

Lasă un răspuns

