Vise ciudate

Alerg prin case cu multe uși și nu găsesc ieșirea,

Totul e întunecat și încerc să nu mă pierd cu firea…

Se spune că în vis nu poți să citești, dar eu văd literele clar

Cuvinte fără sens când mă trezesc, dar nu și în imaginar.

 

Oamenii din jurul meu au vise interesante, premonitorii,

Dar eu când le povestesc cuiva par atât de derizorii…

Visez că sunt cu fețe cunoscute în locuri ciudate,

Îmi spun că suntem acasă și eu le dau dreptate.

 

Visez ceasuri și țin morțis să văd minutarul

Și când nu-mi place unde sunt, schimb repede scenariul.

Visez și cu ochii deschiși imediat ce mă trezesc,

Sub influența melatoninei ies cele mai imposibil de frumoase povești.

 

Visez că mă pierd și că nu mai găsesc drumul spre casă

Iar uneori sunt într-un loc sinistru ce nu mai poate fi numit „acasă”.

Mi se pare că mă trezesc, dar de fapt sunt în alt vis

Și de deasupra mă văd cum ochii i-am deschis…

 

 

7 gânduri despre „Vise ciudate

Lasă un răspuns

