Libertate

blonde-677779_1280

Spre libertate alergam în fiecare zi,

De slăbiciunile mele credeam că pot fugi.

Dar parcă din zi în zi ele tot mai mari creșteau

Și fără milă mă înghițeau.

 

Cu spatele spre soare alergam, în direcția greșită.

Cu spatele spre cunoașterea de sine și curaj

Iar tot ce trăiam era ca un miraj…

 

Tot alergând, pe marginea unei prăpastii am ajuns

Unde nu se auzea nimic și era un întuneric de nepătruns…

M-am întors apoi și lumina m-a cuprins în brațele sale

Și mă chema la ea cu o voce domoale.

 

Până ies din întuneric, mi-a spus să nu mai alerg

Ci să mă uit în jur și cu pași mici sa merg

Să mă uit mereu la cer și la soare să zâmbesc

Și din cauza unor defecte să nu deznădăjduiesc.

 

 

 

4 gânduri despre „Libertate

  1. Deschide geamul și lasă vântului o poartă,
    Un joc copilăresc, între perdele,
    Întinde-te pe pat și singură, așteaptă,
    Ca mama să-ți aducă un bol de minciunele.

    Zglobiu, dă-i gândului aripi să zboare,
    În aventuri cu dragoste și zmei,
    S-adune în vise stele căzătoare,
    Și verzi în ochii tăi, două scântei

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

