Nori pe un cer senin

20160803_163308

Imi place sa privesc norii si dincolo de ei, mai ales atunci cand am nevoie de raspunsuri. Cand ii privesc si incep sa vad diferite forme de animale si oameni in ele, imi dau seama cat sunt de mica si la fel si problemele mele. Cu o mana sub cap, ma intind pe spate si ajung cu privirea la ei si dincolo de ei. Atunci incep sa-mi spun in gand toate framantarile pe care cineva le aude permanent, fara conexiune wifi 🙂

Noaptea, cand se vad multe stele, mi se par cele mai frumoase diamante. Anul trecut ma hotarasem sa invat constelatiile, dar m-am pierdut pe drum si acum recunosc doar Carul Mic oricand ma uit pe cer :)) Astronomia mi se pare foarte interesanta si sper sa am propriul telescop sau luneta orice intr-o zi, astrologia in schimb mi se pare o aberatie izvorata din nevoia permanenta a omului de a stii ce se petrece cu el. De ce oare mi se pare atat de ridicola, cu toate ca si eu sunt prinsa ocazional in mirajul ei cand dau peste horoscop la stirile de dimineata sau printr-o revista?!

Recent, am vazut un documentar despre ceea ce exista in afara spectrului vazut de noi, despre infrarosii (vazut de soarecii de camp sau unele pasari, si de noi resimtite sub forma de caldura), ultravioletele (petatele florilor emana niste substante vazute de albinele care vin la ele), despre undele radio si mi-am adus aminte cat de minunata este lumea noastra, chiar daca nu vedem totul.

Se pare ca anumiti oameni in urma operatiei de cataracta, in care este inlocuit cristalinul,   pot vedea ultravioletele, deoarece in mod normal cristalinul le blocheaza.

Aceste lucru este valabil si pentru campul magnetic si alte lucruri pe care nu le putem vedea, dar le putem simti intr-o oarecare masura. Daca nu putem vedea ceva, nu inseamna neaparat ca nu exista 🙂

 

Un gând despre „Nori pe un cer senin

Lasă un răspuns

