Cine sunt eu?

learn-897410_1280

Oare cine sunt eu si ce caut aici?

Oare ce abilitati am dezvoltat de cand eram un pici?

La cea mai importanta si grea intrebare incerc de atata timp sa raspund

Dar parca din ce in ce in mlastina vietii mai rau ma afund…

 

Nu prea mai inteleg ce vreau sa fac cu viata mea,

Nici la ce ma pricep cel mai bine

Si parca viata se deruleaza prea repede peste mine…

Ma simt mica si neajutorata,

Speriata si contrariata.

 

Parca in tot ce fac sunt stangace si nu ma descurc

Si am obosit sa pretind cat de fericita sunt.

Ma simt pierduta si cred ca trebuie sa fac o schimbare

Dar care sa fie aceasta oare?

 

Nu mai am rabdare sa ma descopar,

Nu mai am incredere in mine,

Cel mai rau este cand esti dezamagit chiar de tine…

 

Mi-as dori sa fiu si eu ca ceilalti care stiu de mici ce vor sa fie

Si isi tin scopul neclintit si energia vie

Am obosit sa fiu atat de complicata si sa nu ma inteleg

Oare ar fi trebuit altceva sa aleg?

chaos-485491_1280

 

8 gânduri despre „Cine sunt eu?

  1. E uneori nevoie de o pauză pentru a lăsa gândurile sa se așeze si viața să-si urmeze cursul. Sunt firești frământările tale, dar lasă-le deoparte o vreme; lucrurile se aseaza întotdeauna pe făgașul cel bun.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

