Ma intorc la tine iar si iar, mare albastra…

Am reusit sa ajung si anul acesta la mare, la Mamaia. M-am bucurat de briza marii, de soare, de nisipul fin, dar am ramas oripilata de apa foarte murdara, plina de alge si de localnicii care cereau si 400 lei pe o noapte la apartament. Am preferat sa stau la un hotel de trei stele, dar sa stau decent si sa am toate mesele incluse.

M-am bucurat ca in sfarsit am schimbat aerul sufocant al Capitalei, in care ma simteam ca intr-o cusca, desi locuiesc intr-o localitate marginasa.

Rasaritul soarelui la malul marii nu se compara cu nimic..o liniste atat de profunda si razele care parca ies din mare si dau apei o stralucire de oglinda. Incet-incet, incep sa mai apara oamenii, cate unii trec prin fata ta, facandu-si alergarea de dimineata pe mal…

Te gandesti la viata marinarilor de acum si de altadata, la busole si harti, la haine albe, la stele si constelatii…

20160807_065230

20160807_070631

7 gânduri despre „Ma intorc la tine iar si iar, mare albastra…

Lasă un răspuns

