Mera India (India mea)

Iubesc din tot sufletul meu aceasta tara pentru cultura ei, muzica, dansuri, limba care mi se pare usor de pronuntat si foarte muzicala, pentru mancarea foarte gustoasa, pentru oamenii spirituali si buni, care isi respecta religia, traditiile, principiile si care asculta de batranii lor.

India are un farmec aparte, numai cand spui numele tarii intri intr-o anumita stare. Este un loc binecuvantat cu peisaje extrem de frumoase.

De la oamenii de aici avem de invatat blandetea, calmul, bucuria emanata prin toti porii, rigurozitatea cu care indeplinesc toate ritualurile religioase… Nu spun ca ar trebui sa ne lepadam credinta si sa imbratisam hinduismul, dar n-ar strica daca am vedea cum se comporta ei.

Sper din tot sufletul sa ajung in acest loc intr-o zi… Imi doresc sa mai ajung in America, Canada, Brazilia, Turcia, Egipt,  Maroc, Emiratele Arabe Unite,  Africa de Sud, Coreea de Sud, Japonia si Australia…de fapt ar fi frumos daca as ajunge in toata lumea, dar asemenea vis e greu de realizat. Pana acum am ajuns doar in Italia, la Verona (orasul Julietei si al lui Romeo :)) ).

Voi unde v-ati dori sa ajungeti?

 

Muzica lor iti ajunge la suflet si iti alina durerea :

 

… te binedispune:

 

… sau te face sa simti dragostea la un cu totul alt nivel dincolo de cele cinci simturi:

 

Actorii lor sunt foarte talentati si frumosi :

Sanaya Irani

Barun Sobti

Binecunoscuta Aishwarya Rai:

Shabbir Ahluwalia

 si multi multi altii.

 

Un gând despre „Mera India (India mea)

Lasă un răspuns

