Insomnia

Pe cer, stelele se intrec in stralucire

Iar insomnia mea ma face sa le numar in nestire…

Luna imi trimite o raza blanda in dormitor

Si as da orice sa incetinesc al mintii motor.

 

Le unesc pe toate cu linii imaginare

Si hoinaresc prin lume in Carul cel mare.

Casc usor si Steaua Nordului imi face cu ochiul

Si-mi spune ca de-acum nu o sa ma mai prinda deochiul.

 

Aurora boreala a venit sa ma salute

Si m-a invelit cu praf de stele cazute.

Mi-a spus ca mintile luminate se linistesc mai greu

Pentru ca ele calatoresc prin Univers mai mereu.

 

Lasă un răspuns

