Gânduri de viitor

Opreşte-te acum din tot ce faci,
Ridică-ţi ochii din telefonul cu touch
Şi gândeşte-te dacă viaţa înseamnă mai mult de atât
Mai mult decât o poză, o postare, un album..

Ridică-ţi ochii şi priveşte cerul
Lasă like-ul, comment-ul şi share-ul.

bianco-e-nero

Oare pe ce drum să mă îndrept ?
Oare totul va fi atât de bine pe cât mă aştept?
Mă sperie doar gândul de a alege
Şi mă simt ca un acrobat care pe o coardă merge…

Oare voi ştii să-mi menţin echilibrul?
Candela optimismului meu îşi va consuma oare fitilul?
Îmi doresc doar ca totul să nu fie în zadar,
Existenţa mea să însemne ceva în acest sistem solar…

Măcar cât un grăunte de nisip să pot ajuta,
Şi să las ceva în urma mea…
Fă să conteze fiecare clipă,
Pentru că viaţa trece într-o clipită…

Lasă un răspuns

