Eternitate

Mereu m-am întrebat de cinganno-del-tlempoe trece timpul atât de repede… Când eram mai micuţă, ţin minte că evenimentele se petreceau mai încet, le trăiam la intensitate maximă şi pe îndelete, timpul se scurgea lent, la fel ca mierea dintr-un borcan… Când mă gândesc la timpurile de atunci, parcă aş intra într-un balon, unde toţi se mişcă în slow motion şi pot simţi încă stările, sentimentele de atunci, conservate perfect.

În schimb, acum în prezent, totul pare haotic, pe repede înainte şi tot ce poţi să mai faci este să tragi aer în piept, să te opreşti din ce faci şi să faci o rugaciune scurtă, să te conectezi cu Dumnezeu, cel care deţine eternitatea şi poate da răspuns la orice întrebare… Iluzia pe care o trăim noi oamenii din ziua de astăzi, înconjuraţi şi sufocaţi de tehnologie, cînd poate ni se pare că religia nu mai ceva de actualitate, dispare când ne raportăm la Divinitate.
Ne dăm seama că suntem trecători pe acest Pământ şi că suntem aici pentru a ne pregăti sufletul pentru adevărata viaţă, cea de apoi, deci nu ne folosesc la nimic toate lucrurile materiale din jurul nostru… Va mai conta în ultima clipă a vieţii ce fel de telefon avem ? Sau ce maşină? Sau că am folosit cosmetice?
Va mai conta doar felul în care am trăit, iubirea pe care am lăsat-o în urma noastră, sufletele cărora le-am alinat suferinţa.

Lasă un răspuns

