Oare ?!

Noi, oamenii, nu ştim să trăim în prezent. De la cea mai mică unitate de măsură a timpului până la cea mai mare. Daca ceasul a trecut de 6:35, marea majoritate a oamenilor, am observat că se gândesc că e aproape ora 7. Când începe săptămâna şi este luni, toţi ne dorim să treacă mai repede timpul şi să vină ziua de vineri. Când ajungem la seara de miercuri spre joi, ne gândim că, vaaai, ce repede a trecut săptămâna !!!
După ce trece Paştele, ne gândim deja la vară, iar de când începe luna august, visăm la toamnă… Astfel, ajungem şi la sărbătorile de iarnă şi ni se pare că nu ne-am bucurat indeajuns de timp 😦

Cu toţii ar trebui să învăţăm să trăim clipa şi poate nu este cel mai uşor lucru, dar merită!

4 gânduri despre „Oare ?!

      • Eu am ajuns la concluzia ca trebuie sa exprimam ceea ce gandim si simtim. Atunci suntem autentici. Atunci cad mastile. Si atunci daruim iubire, in primul rand lui Dumnezeu, si apoi noua. Toti ceilalti, care sau daca ne inteleg si ne iubesc, ne vor fi sau nu aproape, dupa cum vor voi sau vor putea.
        Dar ce spui tu in articol este perfect adevarat. A trai clipa inseamna a fi prezent 100 la suta in acea clipa.
        Uite, cel mai bun exemplu: dupa ce am citit mai devreme ce ai scris, m-am intors in bucatarie sa spal frigiderul pe care l-am dezghetat, profitand de avantajele frigului de afara – congelator gratis, pe balcon ;-). Si, in timp ce stergeam usa congelatorului – stiu, pare atat de putin poetic!!! – m-am surprins urmarindu-mi mana si buretele, m-am surprins privind spuma inmiresmata de detergent, lasata in urma de miscarea circulara a mainii mele….a fost o clipa, nu mai mult, dar in clipa aceea, nu m-am gandit nici la Ducu Bertzi, care canta vesel in sufragerie (pe laptop, evident!), nici la faptul ca e mai imbietor sa stai pe FB sau pe WP in loc sa faci genuflexiuni spaland frigiderul. A fost o super clipa. Si am de gand sa ma scufund mai des in astfel de trairi. Doar Carpe Diem e principiul meu de viata, din ultimii 4 ani. Pe care incerc sa-l aplic cat mai des, ori de cate ori imi e posibil. Si ma gandesc la el cand imi e imposibil.

        Ma bucur ca ne-am gasit aici. Scrii frumos. Continua!

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

